SEO

smaller_vlna
  1. Nastavení cílů

    Jaké jsou požadované cíle, kterých chceme dosahovat pomocí navýšení organické návštěvnosti?

  2. Analýza klíčových slov

    Vyspecifikujeme si, jaká klíčová slova jsou z pohledu dosahování cílů Vašeho webu/e-shopu podstatná.
    Tato klíčová slova si rozkategorizujeme a začleníme do SEO strategie.

  3. Konkurenční analýza

    Abychom našli způsob, jak se díky kvalitě našeho SEO umísťovat ve vyhledávačích nad konkurencí, musíme ji z pohledu SEO dokonale znát.
    Shromážděné informace o konkurenci rovněž ovlivní SEO strategii.

  4. Formulace SEO strategie

    Na základě dosažených informací setavíme základní SEO strategii, díky které budeme postupně dosahovat požadovaných cílů.
    SEO strategii budeme s postupem času rozvíjet s ohledem na přibývající potřeby z pohledu webu/e-shopu.

  5. SEO analýza webu/e-shopu

    Odpovídá technický a obsahový stav webu/e-shopu potřebám SEO strategie? Kde jsou zásadní rozpory mezi nově formulovanou SEO strategií a současným nastavením webu/e-shopu?
    Měříme správně cíle? Jaká je struktura a kvalita současného odkazového portfolia?

    Součástí SEO analýzy je seznam doporučení, co a jak je třeba na webu/e-shopu změnit, abychom měli požadovanou výchozí pozici pro následné činnosti. 

  6. Pravidelná optimalizace

    V rámci pravidelné optimalizace budeme pracovat s obsahem webu/e-shopu a budovat odkazové portofilo tak, abychom díky této činnosti dosahovali předem stanovených cílů.
    Dále budeme rozšiřovat SEO strategii ruku v ruce s vývojem webu/e-shopu jako takového.

  7. Reporting

    Na konci měsíce Vám vždy vyreportujeme, k jakým změnám došlo v rámci vyhledávačů za uplynulý měsíc a jaký měla naše činnost vliv na organickou návštěvnost webu/e-shopu s ohledem na dosahování stanovených cílů. 

dno